teori

værd at vide

1

Information til 17-årige. Teoriundervisningen kan starte 3 måneder, før du fylder 17 år. Du kan gå til teoriprøve 1 måned, før du fylder 17 år.

Du skal være fyldt 17 år til Køreprøve.

2

Teoriundervisningen. Hos Bramming Køreskole foregår teoriundervisningen 1 gang om ugen. En teoriaften strækker sig over tre teorilektioner.

3

Undervisningsprincipper. Teoriundervisningen foregår med de nyeste undervisningsprincipper - computer og projektering.

4

Kontrollerende teoriprøve. Efter hver lektion laver eleverne en kontrollerende teoriprøve, så hver især kan se hvordan de forbedrer sig fra gang til gang.

5

Udlevering af teoriprøver. Der udleveres teoriprøver på cd eller på USB-nøgle, så man kan øve sig hjemme og være godt forberedt til hver teoriaften.

6

Øvrige lovkrav. Undervisningen mindst skal strække sig over 14 dage.  Der skal som minimum undervises i 29 lektioner teori.

teori bramming køreskole

mødested og -tid

Teoriundervisningen foregår mandag aften fra 18.00 til 20.15 på Bramming Gymnastik og Idrætsefterskole. Adressen er Gabelsvej 1, 6740 Bramming.

ekstra Teori

...uden at det koster ekstra. Der kan afviges med ekstra undervisning i teori, hvilket altid aftales i hvert enkelte tilfælde. Hos Bramming Køreskole betaler du ikke ekstra, hvis du skal bruge mere tid, inden du er klar til teoriprøve. Jeg synes nemlig, det er meget vigtigt, at du føler dig klar, inden du kommer til teoriprøve.